اقدامات پیشگیرانه پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مهاباد

مهاباد/بالویز/رییس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت:اقدامات پیشگیرانه پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مهاباد به طور مداوم ادامه دارد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“عباس آغاز” با اعلام این خبر اظهار داشت:عملیات پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان به طور مداوم ادامه دارد. “عباس آغاز” با اشاره به شناسایی کانون بیماری آنفلوانزای فوق […]

اقدامات پیشگیرانه پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مهاباد

مهاباد/بالویز/رییس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت:اقدامات پیشگیرانه پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مهاباد به طور مداوم ادامه دارد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“عباس آغاز” با اعلام این خبر اظهار داشت:عملیات پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان به طور مداوم ادامه دارد.

“عباس آغاز” با اشاره به شناسایی کانون بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در روستاهای “حاجی خوش” و “کیک آباد” افزود: در پی مشاهده این بیماری در بین طیور بومی در طی یک عملیات پیشگیرانه در طول ۲۴ ساعت کانون این بیماری پایش و مهار شد.

رییس شبکه دامپزشکی مهاباد،تصریح کرد:این بیماری در بین مرغ،اردک و بوقلمون این روستاها مشاهده که پس از معدوم سازی و نمونه برداری ، اقدامات پیشگیرانه در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی با اشاره به این که پایش‌های روزانه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان در حال انجام است از شهروندان و  روستاییان درخواست کرد: هر گونه تلفات غیرعادی در پرندگان را در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی در مناطق مختلف اطلاع دهند. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۸-۰۸:۱۵:۴۵/س