طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۰در شهر مرزی بانه آغاز شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان بانه،گفت:با توجه بر ضرورت کنترل و نظارت مضع بازار،طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۰در شهر مرزی بانه آغاز شد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“حسینی “با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ضرورت کنترل و نظارت بر وضع بازار کالا و […]

طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1400در شهر مرزی بانه آغاز شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان بانه،گفت:با توجه بر ضرورت کنترل و نظارت مضع بازار،طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۰در شهر مرزی بانه آغاز شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“حسینی “با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ضرورت کنترل و نظارت بر وضع بازار کالا و خدمات اولویت دار همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن سالجاری لغایت ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۰ طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۱۴۰۰ در دو بخش کالایی و خدماتی در شهرستان بانه اجرا خواهد شد.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان بانه افزود:نظارت در بخش کالایی مربوط به کالا‌های هدف شامل میوه و تره بار،مواد پروتئینی،برنج،شکر،روغن،نان،لبنیات،آجیل و خشکبار،خواربار و شیرینی،پوشاک،کیف و کفش و … خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بخش خدماتی هم تصریح کرد: دراین بخش هم نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافرتی،حمل و نقل درون شهری و برون شهری،اماکن تفریحی و فرهنگی،سیاحتی و زیارتی،واحد‌های اقامتی،غذاخوری ها،رستوران‌های بین شهری،خدمات خشکشویی و قالیشویی از جمله اولویت‌های نظارتی در ایام نوروز خواهند بود.

در طرح نظارتی هر روز،گشت‌ های مشترک کارشناسی  با حضور صمت،مرکز بهداشت،تعزیرات حکومتی،اتاق اصناف،اماکن و اتحادیه‌ها اجرا می‌شود.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۳-۱۷:۳۰:۵۲/پ