سارق سیم کابل با ۱۸ فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های کابل برق با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در سطح شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. این […]

سارق سیم کابل با 18 فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های کابل برق با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در سطح شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران موفق به شناسایی متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرده، تصریح کرد: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

“سرهنگ توحیدی” از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های پلیسی را برای حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۲۰-۰۸:۱۲:۵۶/د