بیش از ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: حدود ۵۴ کیلو۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان از یک قاچاقچی توسط پلیس کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ و برابر اخبار […]

بیش از 50 کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: حدود ۵۴ کیلو۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان از یک قاچاقچی توسط پلیس کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژوپارس اقدام به حمل مواد مخدر کرده و قصد تردد از بیراهه‌ها را در سطح حوزه استحفاظی این انتظامی دارد رسیدگی به موضوع در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

“توحیدی” افزود: اکیپی از عوامل پلیس آگاهی با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام  و در جاده فرعی، خودروی فوق را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو حدود ۵۴ کیلو۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، اذعان کرد: در همین ارتباط خودروی مذکور به پارکینگ دلالت و فرد مورد نظر پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۶-۰۷:۵۵:۱۹/پ