۲۰ حلقه لاستیک خارجی در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز /فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۲۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار کرد: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون باری بنز به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند […]

20 حلقه لاستیک خارجی در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز /فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۲۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” در گفتگو با سایت خبری بالویز،اظهار کرد: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون باری بنز به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۲۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو، فاقد مجوز از اداره صمت کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

“سرهنگ توحیدی” تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۴-۰۸:۰۵:۲۱/س