بیش از ۴۰۰کیلو گرم گوشت و آلایش مرغ فاسد در شاهیندژ ضبط شد

مهاباد/بالویز/رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌دژ،گفت:۴۵۲ کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز” گردعلی” افزود: این مقدار گوشت غیرقابل مصرف در بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع فرآورده‌های گوشتی از پنج  واحد که به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی اقدام به نگهداری این آلایش‌ها […]

بیش از 400کیلو گرم گوشت و آلایش مرغ فاسد در شاهیندژ ضبط شد

مهاباد/بالویز/رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌دژ،گفت:۴۵۲ کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز” گردعلی” افزود: این مقدار گوشت غیرقابل مصرف در بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع فرآورده‌های گوشتی از پنج  واحد که به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی اقدام به نگهداری این آلایش‌ها می‌کردند، ضبط شده است.

وی اضافه کرد: تاریخ مصرف این مواد گذشته و غیرقابل مصرف بود که می‌توانست سلامت شهروندان را با خطر مواجه کند و به همین دلیل با دستور مراجع قضایی از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

رییس شبکه دامپزشکی شاهین‌دژ اظهار داشت: هم‌اکنون این مواد غذایی غیربهداشتی در انبار اداره ذخیره شده و با دستور دادستانی نسبت به امحای آن در مکان مناسب اقدام خواهد شد.

“گردعلی” با اشاره به معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی این شهرستان اضافه کرد: با توجه به اهمیت سلامت جامعه، با هرگونه تخلفی در چرخه تولید و توزیع مواد خام دامی به شدت برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست، هنگام تهیه گوشت قرمز و مرغ به برچسب مشخصات که دارای تاریخ تولید و انقضا است، توجه داشته و اقلام پروتیینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

شاهیدژ یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۳-۱۰:۵۰:۴۳/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)