پیام تبریک معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهابادطی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،متن پیام “عارف خدر لو” فرماندار مهاباد بدین شرح است. ۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب […]

پیام تبریک معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهابادطی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،متن پیام “عارف خدر لو” فرماندار مهاباد بدین شرح است.

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می شود و این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است .

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گردانيم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمایم.

روابط عمومي فرمانداري مهاباد

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۱۲-۱۱:۱۲:۵۴/ی