لک لک های سرگردان سر از منازل مسکونی مهاباد درآوردند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:لک لک های سرگردان پس از گم کردن مسیر پرواز خود به دلیل بارش برف سر از منزل مسکونی در یکی از مناطق مهاباد در آوردند. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور”افزود:۱۰ بال لک لک که به دلیل بارش برف مسیر پرواز را گم کرده بودند، به […]

لک لک های سرگردان سر از منازل مسکونی مهاباد درآوردند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:لک لک های سرگردان پس از گم کردن مسیر پرواز خود به دلیل بارش برف سر از منزل مسکونی در یکی از مناطق مهاباد در آوردند.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور”افزود:۱۰ بال لک لک که به دلیل بارش برف مسیر پرواز را گم کرده بودند، به یکی از منازل مسکونی در این شهرستان پناه برده بودند توسط محیط بانان و آتش نشانان جمع آوری شدند.

“فاروغ سخنور” اظهار داشت:از مجموع ۱۰ بال لک لک،۶ بال لک لک در دامن طبیعت رها سازی و ۴ بال دیگر به دلیل شکستگی بال و پا آنها به ساختمان پرنده نگری کانی برازان منتقل که پس از تیمار کردن در دامن طبیعت رها سازی شوند.

به گزارش سایت خبری بالویز،لک‌لک پرنده‌ای بزرگ با پا‌ها و گردن دراز و منقار بلند و راست است که آهسته به پرواز در می‌آید و در حال پرواز پا‌ها و گردن را به صورت کشیده و اندکی رو به پایین نگه می‌دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۶-۱۷:۰۵:۳۶/د