تاکسی آنلاین مهاباد پس از رفع اختلالات فعالیت خود را مجددا” از سر گرفت

مهاباد/بالویز/مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری،گفت:مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ پس از چندماه تلاش بي وقفه و پس از بروز رسانی نرم افزارها و رفع اختلالات مخابراتی رسماً فعالیت خود را شروع نمود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“شیرکو نورانی”اظهار داشت:استفاده از فن آوری های روز موجب افزایش درآمد و کاهش هزینه رانندگان شده […]

تاکسی آنلاین مهاباد پس از رفع اختلالات فعالیت خود را مجددا" از سر گرفت

مهاباد/بالویز/مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری،گفت:مرکز تاکسی آنلاین ۱۸۳۰ پس از چندماه تلاش بي وقفه و پس از بروز رسانی نرم افزارها و رفع اختلالات مخابراتی رسماً فعالیت خود را شروع نمود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“شیرکو نورانی”اظهار داشت:استفاده از فن آوری های روز موجب افزایش درآمد و کاهش هزینه رانندگان شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه شهروندان مي توانند با اطمينان خاطر و بصورت شبانه روزی از خدمات تاکسی های رسمی شهر بهرەمند شوند،افزود: مجموعه رانندگان تاکسی ۱۸۳۰ باید با رعایت قوانین و مقررات  تاکسیرانی نسبت به همشهریان ارائه خدمات رانندگی ارائه نمایند.

نورانی اشاره کرد:تاکسی آنلاين ۱۸۳۰ تحت نظارت سازمان حمل و نقل و با استفاده از ظرفیت تاکسی های رسمی شهر به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

نورانی از اپلیکیشن مسافر در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد:مرکز ۱۸۳۰ از ۴ بهمن ماه سال جاری فعالیت خود را از سر گرفته است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۵-۰۸:۰۸:۴۵/ی