پارچه خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان و کشف پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در محور مهاباد_ ارومیه،خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“یرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی “دارلک”، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد_ ارومیه به یک دستگاه خودروی وانت […]

پارچه خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان و کشف پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال در محور مهاباد_ ارومیه،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“یرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی “دارلک”، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد_ ارومیه به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۱۲ ثوب پارچه خارجی (هزار و ۱۸۵ متر) فاقد مجوز قانونی کشف شد که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و احتکار و قاچاق از سوی افراد سودجو موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۴-۱۲:۲۳:۴۳/ش