هدف مسولین دستگاه های اجرایی جلب رضایت مردم است

مهاباد/بالویز/مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی،گفت:مسولین دستگاه های اجرایی در جهت اعتماد سازی و جلب رضایت مندی مردم در انجام وظایف محوله باید اقدام کنند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عابدی” اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و نقش مردم در انجام مشارکت های اجتماعی،سیاسی،عمرانی اهمیت دارد. مدیر کل […]

هدف مسولین دستگاه های اجرایی جلب رضایت مردم است

مهاباد/بالویز/مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی،گفت:مسولین دستگاه های اجرایی در جهت اعتماد سازی و جلب رضایت مندی مردم در انجام وظایف محوله باید اقدام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عابدی” اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و نقش مردم در انجام مشارکت های اجتماعی،سیاسی،عمرانی اهمیت دارد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی،افزود:ماندگاری این انقلاب در نتیجه همراهی مردم با این نظام است ،پس لازم است در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم  کوتاهی نشود.

وی با اشاره به اینکه  تلاش برای انجام خدمت رسانی مضاعف به مردم نتیجه مطلوبی را به همراه خواهد داشت،تصریح کرد:تلاش مسولین اتحاد و همدلی جهت مشارکت بیشتر مردم در امر وظایف سیاسی ،اجتماعی، عمرانی کشور است.

“عابدی” گفت: ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرهای ساکن هستند و این مستلزم خدمت بهتر به شهروندان است و این خدمت رسانی با همراهی و مشارکت یکدیگر امکان پذیر است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری آذربایجان غربی،با اشاره به ویژگی های شهرستان مهاباد، گفت:شهرستان مهاباد به عنوان یک شهر فرهنگی،ادبی و گردشگری از پتانسل بالقوه ای برخوردار است.

او ادامه داد:با توجه به امکانات ویژه در این شهرستان ،می توان با همکاری و مشارکت،جذب سرمایه گذار،در اجرای پیشرفت و توسعه شهر مهاباد اقدامات شایسته ای را انجام داد.

“سید محمد عابدی”جهت تودیع و معارفه شهردار جدید مهاباد روز چهارشنبه در سفر یک روزه درجمع مسئولین شهرستانی حضور داشت ، در این مراسم “سید جمیل قادری” به عنوان شهردار جدید مهاباد معرفی و از تلاش سرپرست شهردار سابق مهاباد”محمد نژاد” تقدیر به عمل آمد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۲-۱۱:۰۵/پ