اولویت شهردار جدید مهاباد،پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری باشد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ،در اولویت شهردار جدید مهاباد باشد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو” در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید مهاباد که با حضور مسئولین اجرایی استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات برگزار شد،اظهار داشت:شهرداری یک سازمان غیر دولتی است و […]

شهردار جدید مهاباد-فرماندار مهاباد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ،در اولویت شهردار جدید مهاباد باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدر لو” در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید مهاباد که با حضور مسئولین اجرایی استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات برگزار شد،اظهار داشت:شهرداری یک سازمان غیر دولتی است و هر نوع در آمد زایی صرف هزینه های عمرانی شهر و اداری این سازمان می شود.

“عارف خدرلو” افزود:با توجه به اهمیت موضوع جلب اعتماد مردم نسبت به شهرداری باید در دستور کار شهردار جدید مهاباد قرار گیرد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه نبود در آمد پایدار برای شهرداری موجب مشکلات درآمدی برای شهرداری است،تصریح کرد:شهرداری باید در جهت درآمد پایدار و تامین هزینه های شهری ، نیروی انسانی حرکت کند و هر نوع حرکت در راستای درآمد پایدار کمک به نسل آینده است.

“عارف خدر لو” ادامه داد:شفاف سازی و جلب اعتماد شهروندان می تواند نقش بسزایی در مشارکت مردم در پروژه های عمرانی شهر داشته باشد،زیرا همدلی و اعتماد می تواند موجب توسعه و پیشرفت شهر شود.

وی عنوان کرد:نگاه شهرداری در حوزه شهری باید نگاه عام و به دور از تک بعدی بوده و در ایجاد خلق المان های شهری و فضا سازی بعدهای فرهنگی،ورزشی،ادبی را نیز در نظر بگیرد.

“عارف خدر لو ” با اشاره به افزایش  زمین خواری و ساخت و سازهای بی رویه شهر مهاباد گفت: شهرداری با تمام توان و پتانسل موجود باید با این جرم برخورد کند و نسبت به اصلاح آن اقدام نماید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد در خصوص اتفاقات در حوزه شهرداری مهاباد اظهار داشت:باید منتظر بود که پرونده در دادگستری مراحل قانونی خود را طی کند و تصمیم گیری و صدور هر نوع رای بر عهده دادگستری است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۱/۰۲-۰۸:۱۰:۱۵/پ