ساخت نهمین پایگاه اورژانس جاده‌ای در میاندوآب آغاز به کار کرد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:ساخت نهمین پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در محور میاندوآب – بوکان آغاز به کار کرد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“حیدری”با اعلام این خبر افزود:ساخت نهمین پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در روستای سوگلی تپه میاندوآب در مسیر ارتباطی شهرستان میاندوآب _ بوکان  با مشارکت یکی از خیرین این روستا،آغاز شد. […]

ساخت نهمین پایگاه اورژانس جاده‌ای در میاندوآب آغاز به کار کرد

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:ساخت نهمین پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در محور میاندوآب – بوکان آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“حیدری”با اعلام این خبر افزود:ساخت نهمین پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در روستای سوگلی تپه میاندوآب در مسیر ارتباطی شهرستان میاندوآب _ بوکان  با مشارکت یکی از خیرین این روستا،آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: این پایگاه نهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان میاندوآب است که در فاصله ۵ کیلومتری این شهرستان ساخته می‌شود.

“حیدری” تصریح کرد: با توجه به اهمیت اورژانس پیش بیمارستانی و زمان حضور تکنسینهای ۱۱۵ بر بالین بیمار با راه اندازی این پایگاه اهالی منطقه و همچنین مصدومین احتمالی در محور میاندوآب بوکان از خدمات درمانی سریع تری بهره مندخواهند شد.

وی اعلام کرد:یکی از خیرین و نیکوکاران روستای سوگلی تپه تمامی هزینه ساخت این پایگاه را متقبل شده است.

شهرستان میاندوآب یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۳۰-۱۱:۱۵:۵۶/س