سانحه رانندگی در حوالی ترشکان مهاباد ۲ کشته بر جای گذاشت

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد،گفت:تصادف بین دو خودروی پراید و سایپا در حوالی روستای ترشکان مهاباد موجب فوت دو نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر حادثه تصادف در حوالی روستای […]

سانحه-تصادف- کشته- فوت- ترشکان
مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد،گفت:تصادف بین دو خودروی پراید و سایپا در حوالی روستای ترشکان مهاباد موجب فوت دو نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر حادثه تصادف در حوالی روستای ترشکان،ماموران این سازمان به محل اعزام شدند.

مدیر سازمان آتش نشانی مهاباد،افزود:تصادف بین ۲ خودروی سایپا و پراید در حوالی روستای ترشکان مهاباد رخ داده بود که دو نفر از سرنشینان پراید به دلیل شدت صدمه وارده فوت کرده و راننده سایپا نیز به دلیل جراحت وارده به بیمارستان منتقل شد.

وی عنوان کرد:خودروی سایپا نیز به علت برخورد شدید با پراید دچار سانحه آتش سوزی شده و متاسفانه خسارت مالی زیادی در برداشت.

احمدی گفت:نیرو‌های آتش نشانی با کمک فوریت‌های پزشکی جسد را رها سازی و محل حادثه ایمن سازی شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۶-۱۷:۵۴:۵۱/ج