انبار احتکار شده ۱۵۰ تن پیاز در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد،از کشف ۱۵۰ تن پیاز احتکار شده و دستگیری یک متهم در این شهرستان،خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی، یک انباراحتکار پیاز در حاشیه شهر ” مهاباد” مورد شناسایی قرار گرفت. “سرهنگ محمد توحیدی”با […]

انبار احتکار شده 150 تن پیاز در مهاباد کشف شد
مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد،از کشف ۱۵۰ تن پیاز احتکار شده و دستگیری یک متهم در این شهرستان،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی، یک انباراحتکار پیاز در حاشیه شهر ” مهاباد” مورد شناسایی قرار گرفت.

“سرهنگ محمد توحیدی”با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم در محل موردنظر حاضر شدند، افزود:در بازرسی از این انبار،۱۵۰ تن پیاز که به صورت غیر قانونی و فاقد مجوز نگهداری می‌شد،نیز کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،با بیان اینکه در این رابطه یک محتکر دستگیر و در این خصوص اقدامات قضایی انجام و پرونده قضایی تشکیل شد، تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده از سوی کارشناس در حدود ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد به شهروندان توصیه کرد: افرادی که قصد حفظ و نگهداری هر نوع کالایی را دارند قبل از هر اقدامی حتما بایستی مجوز‌های لازم را اخذ و نوع و مقدار کالای مورد نظر را جهت نگهداری به اداره صمت اعلام کنند و در غیر اینصورت هر گونه نگهداری کالا احتکار محسوب و با متخلفان برابر برخورد خواهد شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۲۶-۰۸:۲۵:۱۲/ج