شکارچیان متخلف در شهرستان پیرانشهر دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر،گفت:یگان حفاظت از محیط زیست این شهرستان ، ۸ شکارچی متخلف را دستگیر کردند. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز،طه ایزان،با اعلام این خبراظهار داشت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست این اداره با پایش زیستگاه های حساس این شهرستان و شناسایی ۸ نفر صیاد ماهی و شکارچی آنان را […]

شکارچیان متخلف در شهرستان پیرانشهر دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر،گفت:یگان حفاظت از محیط زیست این شهرستان ، ۸ شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز،طه ایزان،با اعلام این خبراظهار داشت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست این اداره با پایش زیستگاه های حساس این شهرستان و شناسایی ۸ نفر صیاد ماهی و شکارچی آنان را دستگیر کردند.

“طه ایزان” افزود: از ۵ صیاد متخلف در حدود ۵۰۰ متر تور دام ، دو عدد تیوب مخصوص صید ماهی و تعدادی ادوات صیادی کشف شد.

وی ادامه داد: از سه شکارچی متخلف دیگر۳ قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنک و ادوات کشف و پس از تشکیل پرونده متخلفین جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر،عنوان کرد:در سال جاری در این استان هیچ گونه پروانه صید و شکار صادر نشده است و با متخلفین که اقدام به شکار کنند برابر قوانین زیست محیطی برخورد خواهد شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۹-۱۶:۲۰:۴۸/ج