در صورت بروز هر گونه حیوان گزیدگی با واحد پیشگیری از بیماری هاری،مهاباد تماس بگیرید

مهاباد/بالویز/روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،طی پیامی از شهروندان مهابادی درخواست کرد در صورت هر نوع حیوان گزیدگی با واحد پیشگیری از بیماری هاری این شهرستان تماس بگیرند. به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری بالویز،متن پیام انتشار شده توسط روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد به شرح زیر است. بسمه تعالی با سلام و […]

در صورت بروز هر گونه حیوان گزیدگی با واحد پیشگیری از بیماری هاری،مهاباد تماس بگیرید

مهاباد/بالویز/روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،طی پیامی از شهروندان مهابادی درخواست کرد در صورت هر نوع حیوان گزیدگی با واحد پیشگیری از بیماری هاری این شهرستان تماس بگیرند.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری بالویز،متن پیام انتشار شده توسط روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد به شرح زیر است.

بسمه تعالی

با سلام و احترام

به استحضار شهروندان گرامی شهرستان مهاباد می رساند با عنایت به اینکه  اخیر” چندین موردحیوان گزیدگی ناشی از حمله سگ های بلاصاحب به همشهریان عزیز در سطح شهرستان مهاباد گزارش شده است لذا خواهشمند است ضمن رعایت جدی موازین بهداشتی در مواجه با حیوانات ناقل بیماریها و سگ های بلاصاحب، در صورت بروز هر گونه حیوان گزیدگی بلافاصله جهت دریافت خدمات بهداشتی و اقدامات پیشگیری از بیماری هاری در وقت اداری با واحد پیشگیری از بیماری هاری از طریق شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۴۰۲۰۲ و در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با  آنکال  واحد پیشگیری از بیماری هاری  مرکز بهداشت به شماره همراه ۰۹۱۴۱۶۸۲۷۵۷ (آقای عباس طاهر ) تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز/۹۹/۱۰/۱۹-۰۸:۱۶:۱۷/ج