فراخوان پویش «زمین ترانه زندگی می خواند» منتشر شد

مهاباد/بالویز/فراخوان پویش زیست محیطی «زمین ترانه زندگی می خواند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی منتشر شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“فراخوان این پویش با همکاری اداره کل محیط زیست استان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست و روش‌های حفظ آن و همچنین […]

فراخوان پویش «زمین ترانه زندگی می خواند» منتشر شد

مهاباد/بالویز/فراخوان پویش زیست محیطی «زمین ترانه زندگی می خواند» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“فراخوان این پویش با همکاری اداره کل محیط زیست استان و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست و روش‌های حفظ آن و همچنین تمرین برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک منتشر شده است.

بر این اساس، مخاطبان نوجوان «۷ تا ۹ سال»، نو نهال«۱۰ تا ۱۲ سال»، نو نگاه«۱۳ تا ۱۵ سال» و نوجوان«۱۶ تا ۱۷ سال» علاقه مند شرکت در این پویش می توانند ایده‌ها و راه‌کارهای پیشنهادی خود را برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف پلاستیک در قالب عکس یا فیلم کوتاه( یک الی سه دقیقه‌ای ) در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بارگذاری کنند.

کودکان و نوجوانان می توانند تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت کانون مجازی به نشانی agharbi.kpf.ir نسبت به تکمیل فرم و بارگذاری اثر اقدام نمایند.

به نفرات برگزیده این فراخوان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۷-۱۶:۴۳/چ