۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد،گفت:ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از خودروهای عبوری مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از “نوع تریاک”کشف و ضبط کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار کرد:ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سورای پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان […]

10 کیلو گرم مواد مخدر در مهاباد کشف و ضبط شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد،گفت:ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از خودروهای عبوری مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از “نوع تریاک”کشف و ضبط کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار کرد:ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سورای پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد،افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

“توحیدی” عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه یکی از ماموریت اصلی پلیس مبارزه جدی با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر است، از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۵-۰۸:۱۵/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)