کمک ۵۰ میلیون تومانی خیرین کرمانشاه به دانش آموزان استثنایی

مهاباد/بالویز/رئیس آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:پویش فصل مهربانی با هدف کمک به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه برگزار شد، که در مرحله اول ۵۰ میلیون تومان خیرین ،به دانش اموزان کمک کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سهیلی” با اشاره به پایان فصل اول این پویش اظهار داشت:در این پویش با کمک […]

کمک 50 میلیون تومانی خیرین کرمانشاه به دانش آموزان استثنایی

مهاباد/بالویز/رئیس آموزش استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:پویش فصل مهربانی با هدف کمک به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه برگزار شد، که در مرحله اول ۵۰ میلیون تومان خیرین ،به دانش اموزان کمک کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سهیلی” با اشاره به پایان فصل اول این پویش اظهار داشت:در این پویش با کمک خیرین و ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، انجمن احیا شهرستان پاوه و موقوفات اشرفی اصف‌های موفق به خرید ۸ تبلت به ارزش ۲۴ میلیون تومان شدیم.

او با بیان اینکه ۶۰۰ دانش آموز نیاز با ویژه از داشتن تبلت محروم هستند گفت: نگذاریم محرومیت‌های دیجیتالی به معلولیت‌های آن‌ها اضافه شود این دانش آموزان نیاز به حمایت خیرین دارند.

او ادامه داد: حدود ۴ میلیون تومان کمک نقدی نیز از سوی خیران برای کمک به مدارس استثنایی پرداخت شده و ۲۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۴ میلیون تومان و ۹ دست لباس و شلوار به ارزش ۳ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان کارت هدیه از سوی خیران در این پویش اهدا شده است.

“سهیلی”بیان کرد:۴ هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در ۷ گروه معلولیتی در ۷۶ مدرسه، مرکز مشکلات یادگیری و کلاس‌های ضمیمه استثنایی در حال تحصیل و درمان هستند.

او افزود:در ابتدای شیوع کرونا در استان کرمانشاه به عنوان نخستین استان در کشور پایگاه آموزش مجازی قبل از راه اندازی شبکه شاد ایجاد شد که ۴۸۰ نیرو‌ی آموزش و پرورش استثنایی استان آموزش دانش آموزان را بر عهده داشتند و اکنون ۹۹ دردصد معلمان و ۱۰۰ درصد مدارس استثنایی در شبکه شاد عضو هستند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/باشگاه خبرنگاران جوان/۹۹/۱۰/۱۵-۱۱:۴۳/د