آرایشگاه زنانه در شهرستان مرزی بانه طعمه حریق شد

مهاباد/بالویز/رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه از آتش سوزی آرایشگاه زنانه در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد.  به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز،رئیس سازمان آتش نشانی ،بانه اظهار داشت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵،مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از خیابان های این شهرستان ،بلافصله نیروهای این سازمان […]

آرایشگاه زنانه در شهرستان مرزی بانه طعمه حریق شد

مهاباد/بالویز/رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه از آتش سوزی آرایشگاه زنانه در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد. 

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز،رئیس سازمان آتش نشانی ،بانه اظهار داشت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵،مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از خیابان های این شهرستان ،بلافصله نیروهای این سازمان به محل اعزام شدند.

“سالار بسطامی” افزود:برای اطفای حریق نیروهای دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه با اشاره به اینکه ماموران این سازمان در کمترین زمان به محل حادثه مراجعه کردند،تصریح کرد:ماموران با برقراری امنیت کامل و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و با باز کردن قسمتی از آرایشگاه و کانون آتش سوزی،با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و خاموش‌کننده، تلاش خود را برای خاموش کردن آتش به کار بستند.

وی عنوان کرد:به دلیل وجود لوازم آرایشی موجود در آرایشگاه،حجم آتش گسترده تر شود و دود فراوانی این آرایشگاه را احاطه کند،که با کمک نیروهای این سازمان محل پس از خاموشی ،پاکسازی شد.

“بسطامی” محل این آتش سوزی را  واقع در خیابان کمربندی ۲ در بانه اعلام کرد.

این آتش سوزی خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت ولی موجب خسارت مالی به این آریشگاه شد.

شهرستان مرزی بانه یکی از شهرهای استان کوردستان است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۴/-۱۶:۲۰/ی