در صورت مشاهده انتقال سگ های بلاصاحب به مهاباد تماس بگیرید

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره پیشگیری و تخلفات شهری،اعلام کرد:در صورت مشاهده انتقال سگ های بلاصاحب به داخل شهر مهاباد تماس بگیرید. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“امیر خاوری”اظهار داشت: افراد ناشناس با استفاده از موقعیت شب،نسبت به انتقال سگهای بلاصاحب به داخل شهر مهاباد اقدام می کنند. “امیر خاوری” افزود:اخیرا اشخاصی ناشناس که هویت آنها تا […]

در صورت مشاهده انتقال سگ های بلاصاحب به مهاباد تماس بگیرید

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره پیشگیری و تخلفات شهری،اعلام کرد:در صورت مشاهده انتقال سگ های بلاصاحب به داخل شهر مهاباد تماس بگیرید.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“امیر خاوری”اظهار داشت: افراد ناشناس با استفاده از موقعیت شب،نسبت به انتقال سگهای بلاصاحب به داخل شهر مهاباد اقدام می کنند.

“امیر خاوری” افزود:اخیرا اشخاصی ناشناس که هویت آنها تا کنون برای ما معلوم  نشده است، با وانت های فاقد پلاک، سگ های بلاصاحب شهرهای همجوار را شبانه به مهاباد منتقل نموده و در سطح شهر، رها می کنند.

این اقدام غیر قانونی، علاوه بر ازدیاد چشمگیر سگ های بلاصاحب، مشکلات عدیده ای را نیز برای شهروندان و شهرداری مهاباد ایجاد نموده به گونه ای که منجر به تحمیل هزینه ها و صدمات و خسارات زیادی شده است.

خاوری از شهروندان خواست؛در صورت مشاهده چنین خودرو ها و افرادی که اقدام به این کار می کنند، سریعا مراتب را به شماره تلفن های ذیل اعلام فرمایند:

📞۰۹۱۴۹۴۸۵۹۳۰

📞۰۹۱۴۱۶۸۰۵۶۱

📞۴۲۲۲۴۱۱۶_۴۲۲۲۴۱۱۷

📞۱۳۷

 ادارە ارتباطات شهرداری مهاباد

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۴-۸:۱۰/ی