صدور حکم فرد حیوان آزار در ارومیه صادر شد

مهاباد/بالویز/مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت:برخوردبا پدیده حیوان آزاری از اولویت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان می باشد. به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری بالویز“مهران نظری” افزود:جهت جلوگیری از معضل حیوان آزاری درجامعه، اقدامات بازدارنده با اجرای مجازات جایگزین حبس،برای فردی که اقدام به بریدن گوش توله سگ کرده و […]

صدور حکم فرد حیوان آزار در ارومیه صادر شد

مهاباد/بالویز/مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت:برخوردبا پدیده حیوان آزاری از اولویت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان می باشد.

به گزارش سرویس محیط زیست ،پایگاه خبری بالویز“مهران نظری” افزود:جهت جلوگیری از معضل حیوان آزاری درجامعه، اقدامات بازدارنده با اجرای مجازات جایگزین حبس،برای فردی که اقدام به بریدن گوش توله سگ کرده و در شبکه های اجتماعی انتشار داده بود صادر شد.

“نظری” افزود:در دو ماه گذشته فردی با بریدن گوشهای توله سگی در ارومیه و  انتشار تصاویر آن در فضای مجازی احساسات مردم و دوستداران حیوانات را برانگیخته بود که با طرح شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان پس از شناسایی متخلف توسط پلیس فتا،دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی ادامه داد:قاضی پرونده با صدور رای جایگزین حبس،متخلف را با الزام به انجام خدمات عام المنفعه در زمینه حفاظت از حیات جانوران استان به مدت ۲ماه، همچنین یادگیری آموزش های لازم در زمینه حمایت از حیوانات و حقوق آنها با نظارت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان،جمع آوری و حفظ ۱۰ حدیث از معصومین علیهم‌السلام در باب احترام به حقوق حیوانات محکوم کرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۲-۱۳:۱۵/ج