فروشنده داروی تقلبی کرونا در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به شناسایی یک فروشنده داروهایی تقلبی کرونا در فضای مجازی گفت: این فرد قبل از اینکه داروهای وی جان کسی را به خطر بیاندازد، دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر تبلیغات برای فروش داروهای تقلبی تحت عنوان درمان کرونا در […]

فروشنده داروی تقلبی کرونا در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به شناسایی یک فروشنده داروهایی تقلبی کرونا در فضای مجازی گفت: این فرد قبل از اینکه داروهای وی جان کسی را به خطر بیاندازد، دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر تبلیغات برای فروش داروهای تقلبی تحت عنوان درمان کرونا در فضای مجازی بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس فتا قرار گرفت تا عوامل آن شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: با رصد فضای مجازی مشخص شد فردی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز از جمله داروهای درمان بیماری کرونا با ترفندهای زیرکانه و دریافت هزینه‌های گزاف کرده و با سواستفاده از شرایط بیماران از آنها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، ردپای مجرم در یکی از داروخانه‌های شهرهای اطراف پیدا و با انجام عملیات ویژه پس از شناسایی، دستگیر شد.

“سرهنگ توحیدی” اضافه کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه خرید و فروش داروهای کرونایی بود اما  پس از مواجهه با ادله های موجود به جرم خود اقرار کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و از خرید هرگونه دارو تحت عنوان داروی درمان کرونا در فضای مجازی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۲-۰۸:۴۵/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)