خنثی کردن فتنه ۸۸ و ۹ دی برای ما ایرانیان فتح الفتوح بود

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد،گفت:خنثی کردن فتنه سال ۱۳۸۸ و ۹ دیماه که توسط دشمنان طراحی شده بود،برای ما ایرانیان یک فتح الفتوح به شمار می رود. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“حجت السلام یاسر آقا محمدی”در گرامیداشت ایام دهه بصیرت اظهار داشت:حاکمان شیاطین با راه اندازی جنگ نرم و ایجاد فتنه نوع حرکت به […]

خنثی کردن فتنه 88 و 9 دی برای ما ایرانیان فتح الفتوح بود

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد،گفت:خنثی کردن فتنه سال ۱۳۸۸ و ۹ دیماه که توسط دشمنان طراحی شده بود،برای ما ایرانیان یک فتح الفتوح به شمار می رود.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“حجت السلام یاسر آقا محمدی”در گرامیداشت ایام دهه بصیرت اظهار داشت:حاکمان شیاطین با راه اندازی جنگ نرم و ایجاد فتنه نوع حرکت به وجود آوردند با این نیت،که کار حکومت اسلامی را یکسره کنند.

“حجت السلام آقا محمدی” افزود: راه اندازی انقلاب مخملی و نارنجی توسط دشمنان مردم و جمهوری اسلامی،نتیجه ای جزءخفت و خواری برای آنها و خنثی کردن این فتنه سربلندی و پیروزی برای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به رهبری قدرتمند و اتحاد مردم در این جریان،تصریح کرد:روشنگری هدفمند و قدرتمند رهبری در این جریان موجب حضور ۴۰ میلیونی مردم انقلابی در جهت وفاداری به انقلاب و رهبری شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد،ادامه داد:حضور میلیونی مردم در روز عاشورا سال ۸۸ که مصادف با ۹ دی بود، بساط توطئه تمام منافقین، سران داخلی خودفروخته و وابسته به استکبار جهانی را برچید و حماسه ۹ دی در تاریخ ایران همیشه زنده است،

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۱۰-۱۱:۳۰/چ