باندفیشینگ کار حرفه ای در مهاباد شناسایی و متلاشی شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری ۳ نفر گروه فیشینگ کار حرفه‌ای (کلاهبرداری اینترنتی) خبر داد که با ایجاد درگاه‌های جعلی، حساب بانکی شهروندان را خالی می‌کردند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد: در راستای شکایت چندین نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب آن‌ها مراتب به صورت ویژه […]

باندفیشینگ کار حرفه ای در مهاباد شناسایی و متلاشی شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری ۳ نفر گروه فیشینگ کار حرفه‌ای (کلاهبرداری اینترنتی) خبر داد که با ایجاد درگاه‌های جعلی، حساب بانکی شهروندان را خالی می‌کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد: در راستای شکایت چندین نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب آن‌ها مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهمان با ایجاد صفحات اینستاگرامی و تلگرامی مختلف و تبلیغ صفحات مبنی بر فروش شارژ ایرانسل و همراه اول به قیمت ارزان و طراحی درگاه‌های بانکی جعلی، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تبلیغ و منتشر می‌کردند.

“توحیدی” تصریح کرد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰۰ میلیون ریال برداشت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان در خواست کرد با توجه به اینکه اخیرا برداشت‌های اینترنتی غیر مجاز به این طریق بیشتر شده است حتما به بانک‌های صادره کننده کارت مراجعه و نسبت به دریافت رمز یکبار مصرف اقدام کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۹-۰۸:۱۰/س