۵ هزار متر از اراضی ملی در شهرستان مرزی سردشت رفع تصرف شد

مهاباد/بالویز/در عملیات مشترک یگان حفاظت منابع طبیعی و انتظامی سردشت، ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف و یک نفر از متصرفین دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“فرمانده انتظامی سردشت گفت: در پی وصول خبری مبنی بر درگیری و برخورد فیزیکی متصرفان اراضی ملی با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی […]

5 هزار متر از اراضی ملی در شهرستان مرزی سردشت رفع تصرف شد

مهاباد/بالویز/در عملیات مشترک یگان حفاظت منابع طبیعی و انتظامی سردشت، ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف و یک نفر از متصرفین دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“فرمانده انتظامی سردشت گفت: در پی وصول خبری مبنی بر درگیری و برخورد فیزیکی متصرفان اراضی ملی با ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان هنگام بریدن و سوزاندن ۱۵۰ قطعه درخت جنگلی در یکی از روستا‌های مرزی سریعا هماهنگی ‌های لازم انجام و اکیپ‌های عملیاتی جهت بررسی به محل مورد نظر اعزام شدند.

“سرهنگ بهاری” افزود: ضمن مدیریت رخداد و برخورد با متصرفان نسبت به انتقال دو مامور مصدوم یگان حفاظت به بیمارستان امام (ره) سردشت اقدام شد.

وی تصریح کرد: متصرفان ۱۵۰ درخت جنگلی را می‌خواستند قطع و عرصه ۵ هزارو ۵۰۶ متر مربع را تصرف وبه مالکیت خود در آورند که با برخورد قاطع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مواجه شدند.

فرمانده انتظامی سردشت اظهار کرد: دو نفر از متصرفان از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه استفاده کردند و متواری شدند، اما یک نفر از آنان دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و به مراجع قضایی تحویل گردید.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/منبع صدا و سیما /۹۹/۱۰/۰۸-۱۱:۵۰/د