مشترکین آب در مهاباد مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی باشند

مهاباد/بالویز/روابط عمومی آب و فاضلاب مهاباد،اعلام کرد:‍ مشترکین آب در مهاباد مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی منازل و مکان های تجاری باشند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“با توجه به ورود جبهه هوای سرد و بارش برف، مشترکین از یخ‌زدگی کنتور آب پیشگیری کنند. روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان مهاباد،طی اطلاعیه ای […]

مشترکین آب در مهاباد مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی باشند

مهاباد/بالویز/روابط عمومی آب و فاضلاب مهاباد،اعلام کرد:‍ مشترکین آب در مهاباد مراقب یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی منازل و مکان های تجاری باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“با توجه به ورود جبهه هوای سرد و بارش برف، مشترکین از یخ‌زدگی کنتور آب پیشگیری کنند.

روابط عمومی آب و فاضلاب شهرستان مهاباد،طی اطلاعیه ای اظهار کرد:مشترکین نسبت به عایق‌بندی تاسیسات آب منازل خود به ویژه کنتور آب اقدام نمایند.

استفاده از پوشش پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی، خاک اره، پوشال، پارچه و عایق‌های پلاستیکی در محفظه کنتور بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتور و تاسیسات آب است.

در صورت یخ‌زدگی کنتور، مشترکین از حرارت مستقیم برای رفع یخ‌زدگی استفاده نکرده و از ریختن آب گرم بر روی کنتور یخ‌زده نیز خودداری کنند.

مشترکین برای اینکه بتوانند مانع از یخ‌زدگی کنتور آب شوند، می‌بایست برای حوضچه آن درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود سرما به آن داخل حوضچه شود.

با انجام جلوگیری از ورود آب‌های سطحی به داخل حوضچه‌های کنتور، از وقوع یکی از عوامل مطرح در یخ‌زدگی کنتورهای آب پیشگیری خواهد شد.

شهروندان می‌توانند هرگونه حادثه آب و فاضلاب را به صورت شبانه‌روزی به شماره سامانه۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب اعلام کنند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۶-۸:۱۵/ش