کوهنوردان،ارتفاعات روستای قوشخانه”تکاب نجات یافتند

مهاباد/بالویز/مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی،گفت:دو کوهنورد که به علت مه شدید در ارتفاعان روستای قوشخانه تکاب گرفتار شده بودند نجات یافتند. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفر زاده”افزود:در پی اعلام خبری مبنی بر گرفتار شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قوشخانه شهرستان تکاب به علت مه شدید و کولاک بلافاصله نیروهای امدادی هلال […]

کوهنوردان،ارتفاعات روستای قوشخانه"تکاب نجات یافتند

مهاباد/بالویز/مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی،گفت:دو کوهنورد که به علت مه شدید در ارتفاعان روستای قوشخانه تکاب گرفتار شده بودند نجات یافتند.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“امیر جعفر زاده”افزود:در پی اعلام خبری مبنی بر گرفتار شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قوشخانه شهرستان تکاب به علت مه شدید و کولاک بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.

“جعفر زاده” اظهار داشت: نیروهای امدادی این شهرستان بعد از هماهنگی و جستجوی کوهنوردان گرفتار شده آنها را در محل مدنظر پیدا کرده و در سلامت کامل به روستای قوشخانه انتقال دادند.

۲ هفته قبل نیز سه کوهنورد از استان های زنجان و گلستان به ارتفاعات کوه بلقیس تکاب صعود کرده بودند که کوهنورد اهل گنبدکاووس استان گلستان گرفتار برف و کولاک شده و در این کوه مفقود شده‌بود که با تلاش تیم‌های امدادو نجات تکاب، در ارتفاع ۳هزار متری این کوه پیداشد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که در منطقه‌ای کوهستانی، سردسیر و برف‌گیر واقع شده‌است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۱-۱۶:۳۸/د