قاتل مسلح که در مهاباد اقدام به قتل کرده بود،دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی،گفت:قاتل مسلح که در هفته جاری در یکی از مناطق شهرستان مهاباد اقدام به قتل کرده بود،دستگیر شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار مسعود خرم نیا”با اعلام این خبر اظهار داشت:فرد قاتل که پس از قتل و تیر اندازی به سوی ماموران انتظامی بعد از متواری شدن،دستگیر شد. “سردار مسعود […]

قاتل مسلح که در مهاباد اقدام به قتل کرده بود،دستگیر شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی،گفت:قاتل مسلح که در هفته جاری در یکی از مناطق شهرستان مهاباد اقدام به قتل کرده بود،دستگیر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار مسعود خرم نیا”با اعلام این خبر اظهار داشت:فرد قاتل که پس از قتل و تیر اندازی به سوی ماموران انتظامی بعد از متواری شدن،دستگیر شد.

“سردار مسعود خرم نیا” با اعلام این خبر افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان مهاباد و پیرانشهر در یک عملیات منسجم پس از شناسایی عوامل تیراندازی به مأموران و شهروندان مهاباد در هفته گذشته را،دستگیر کردند. 

به گفته منابع موثق،فرد مسلح متواری بامداد صبح دیروز ساعت ۳ در پیرانشهر به همراه همدست اصلی و چند نفر از عوامل پس ازشناسایی، دستگیر شده‌اند.

 روز یکشنبه ۲۳ آذرماه عوامل انتظامی درحین گشت زنی در “منطقه کانی صوفی رشید مهاباد “به یک خودروی سواری پراید مظنون می‌شوند. راننده خودروی مذکور به محض مشاهده مامورین به سمت آنها تیراندازی می‌کند. در این درگیری مسلحانه که در حوالی ساعت ۹ صبح روی داد رییس پلیس یکی از کلانتری‌های انتظامی شهرستان مهاباد به همراه همکارش مجروح می شوند.

همچنین دو نفر عابر پیاده هم مورد اصابت گلوله مهاجمین قرار گرفت، که یکی از آنها بنام “صلاح محمدی اقدم”بر اثر اصابت گلوله فوت می‌کند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است .

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۱۰/۰۱-۱۱:۳۲/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)