آتش نشانی بوکان کودک ۱۲ ساله را از گودال ۴ متری نجات دادند

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان،گفت: آتش نشانی بوکان کودک ۱۲ ساله را از گودال ۴ متری نجات دادند. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“سید فواد هاشمی “در رابطه با این خبر گفت:در حوالی ساعت ۱۸ عصر دیروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع مبنی بر سقوط […]

آتش نشانی بوکان کودک ۱۲ ساله را از گودال ۴ متری نجات دادند

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان،گفت: آتش نشانی بوکان کودک ۱۲ ساله را از گودال ۴ متری نجات دادند.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“سید فواد هاشمی “در رابطه با این خبر گفت:در حوالی ساعت ۱۸ عصر دیروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع مبنی بر سقوط کودکی به درون گودالی در محور بوکان سقز (روستای تبت) بلافاصله دو تیم از آتش نشانان و امدادگران ایستگاه های ۱ و ۲ این سازمان به محل اعزام شدند.

“هاشمی” اظهار کرد:آتش نشانان اعزامی در کمترین زمان ممکن پس از رسیدن بلافاصله با همکاری کارشناسان فوریت های پزشکی عملیات نجات را آغاز و پس از بالا کشیدن وی از گودال موفق به نجات کودک شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: به این کودک آسیب جزیی وارد شده بود ، حالت جسمی وی رضایت بخش است.

شهرستان بوکان یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۳۰-۱۱:۱۵/ی