بیش از۵۰درصد فوتی های کرونا در مهاباد بیماری زمینه ای داشتند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:۵۸ درصد فوتی‌های کرونا در مهاباد دارای یک یا چند بیماری زمینه‌ای داشتند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”اظهار داشت:۵۸ درصد فوتی‌های کرونا معادل ۱۷۱ نفر در این شهرستان بیماری زمینه‌ای داشته اند. رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،با بیان اینکه بالغ بر ۵۸ درصد افراد فوت شده […]

بیش از50درصد فوتی های کرونا در مهاباد بیماری زمینه ای داشتند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد،گفت:۵۸ درصد فوتی‌های کرونا در مهاباد دارای یک یا چند بیماری زمینه‌ای داشتند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امیر بهزاد”اظهار داشت:۵۸ درصد فوتی‌های کرونا معادل ۱۷۱ نفر در این شهرستان بیماری زمینه‌ای داشته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،با بیان اینکه بالغ بر ۵۸ درصد افراد فوت شده یک یا چند بیماری زمینه‌ای داشتند عنوان کرد: ۵۲ درصد بیماران بدون بیماری زمینه‌ای در این شهرستان فوت کرده اند. 

“امیر بهزاد” افزود:از مجموع فوتی‌های کرونا در مهاباد نیز ۲۳۸ نفر در شهر مهاباد و ۴۴ نفر هم در نقاط روستایی بوده است.

سخنگوى ستاد مقابله با کرونا افزود: ۵ هزار و ۳۳۳ نفر از مبتلایان کرونا در شهرستان و ۷۹۳ نفر نیز از نقاط روستایی بوده است.

“بهزاد” با بیان اینکه از موارد مهم در دوران شیوع ویروس کرونا، کنترل بیماری‌های غیرواگیر و مزمن است، گفت: این بیماری‌ها باید به صورت مداوم تحت کنترل باشد و بیماران مبتلا به بیماری‌های غیرواگیر باید موارد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را جدی‌تر رعایت کنند.

از زمان شیوع بیماری واگیر دار کرونا ویروس ،بیش از ۲۷۰ نفر در این شهرستان بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

شهرستان مهاباد از لحاظ بیماری کرونایی در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۹-۱۶:۵۰/ش