مسئولان شهرستان مهاباد باید پاسخگو باشند

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،گفت:مسولان شهرستان مهاباد در راستای پرسش های مردم این شهرستان باید پاسخگوی مطالبات آنها باشند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه نشت با اصحاب رسانه های ملی و محلی مهاباد که روز سه شنبه در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:جامعه مهاباد،جامعه مطالبه گری است و این از ضرورت […]

مسئولان شهرستان مهاباد باید پاسخگو باشند

مهاباد/بالویز/سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد،گفت:مسولان شهرستان مهاباد در راستای پرسش های مردم این شهرستان باید پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه نشت با اصحاب رسانه های ملی و محلی مهاباد که روز سه شنبه در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت:جامعه مهاباد،جامعه مطالبه گری است و این از ضرورت های توسعه شهرستان به شمار می رود.

“خدرلو” با اشاره به اینکه انتقاد منصفانه موجب پیشرفت شهر و تقویت نقاط ضعف شخصی می شود،افزود:در هر شرایط باید آستانه نقد را با وحدت و همدلی بالا برده، تا به توسعه پایدار برسیم .

سرپرست فرمانداری مهاباد،ادامه داد:شهرستان مهاباد یک شهر فرهنگی و هنری به شمار میرود و با توجه به پتانسلی که این شهرستان دارد می تواند به یکی از شهرهای مهم کشور تبدیل شود.

وی همچنین با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا ، تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی شرایط کشور خاص است،افزود:با توجه به انتخابات سال ۱۴۰۰رسانه ها باید در ایجاد اطلاع رسانی ، نقش شوراهای شهر و روستا به مردم آگاهی بیشتری داده تا مردم با وظایف آنها بیشتر آشنا شوند .

“عارف خدرلو”تصریح کرد:اصحاب رسانه در دوران کرونا با تمام توان در کنار مسولان و همراه با آنها در ایجاد فضا سازی و اطلاع رسانی به مردم نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مردم و دولت بحث کرونا است ،گفت: کرونا هنوز تمام نشده است و پیک سوم کرونا به پایان نرسده است و هر نوع سهل انگاری موجب ،افزایش کاری کادر درمانی و استهلاک آنها خواهد شد

فرماندار مهاباد افزود:با توجه به نزدیکی شب یلدا و گردهمایی دور همی کاری کنیم از حضور در چنین محافلی خوداری تا بتوانیم با این نوع حرکت ها در مبارزه با کرونا پیروز شویم .

قبل از سخنرانی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،مدیر مسولان پایگاه های خبری و رسانه های ملی در خصوص مشکلات جامعه رسانه مهاباد مطالبی بیان کردند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۶-۰۸:۱۰/چ