شمار فوتی های کرونا در مهاباد ثابت ماند

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در شهرستان مهاباد ،۲۹۲نفر ثابت ماند . به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اعلام این خبر افزود:۷۷ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه بیشترین آمار بستری ها را داشت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی […]

شمار فوتی های کرونا در مهاباد ثابت ماند

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در شهرستان مهاباد ،۲۹۲نفر ثابت ماند .

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جواد آقازاده” با اعلام این خبر افزود:۷۷ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه بیشترین آمار بستری ها را داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه ،ارومیه با ۳۳ نفر،خوی با ۱۵ نفر و مهاباد با ۸ نفر بیمار جدید بیشترین تعداد مبتلایان در استان را داشتند ،اظهار داشت:در همین مدت ۱۵ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۳ هزار و ۱۵۶ نفر افزایش پیدا کرد.

او بیان داشت:در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۸۶۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۳۶۰ نفر مشکوک و ۲۶۹ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۶۶ نفر بوده که از این تعداد، ۶۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

آقازاده خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم شد و اضافه کرد: با استفاده از ماسک و کاهش ارتباطات با دیگران و حضور نداشتن در اجتماعات می‌توان روند ابتلا به کووید ۱۹ را کاهش داد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۵-۸:۲۵/س