از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری در مهاباد تقدیر شد

مهاباد/بالویز/طی مراسمی از ۲۰ دانش آموز مقام آور مهابادی در مسابقات فرهنگی و هنری که به صورت مجازی برگزار شده بود،با اهدای لوح تقدیر شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“کامبیزشاوله” با اشاره به اهمیت حوزه پرورشی گفت: پرورش یک موضوع کاملاً تخصصی و فکورانه است و باید برای انجام وظیفه آموزش و […]

از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری در مهاباد تقدیر شد

مهاباد/بالویز/طی مراسمی از ۲۰ دانش آموز مقام آور مهابادی در مسابقات فرهنگی و هنری که به صورت مجازی برگزار شده بود،با اهدای لوح تقدیر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“کامبیزشاوله” با اشاره به اهمیت حوزه پرورشی گفت: پرورش یک موضوع کاملاً تخصصی و فکورانه است و باید برای انجام وظیفه آموزش و پرروش که تربیت عمومی است، آن را جدی بگیریم.

“شاوله” افزود: شرایط خاص این روزها، شیوع ویروس کرونا، عدم حضور دانش آموزان در مدارس و تاکید بر استفاده از آموزش مجازی، استفاده هدفمند از فرصت‌های فناوری و آموزش‌های الکترونیکی را تسریع بخشید.

او تصریح کرد: اپلیکیشن شاد همانند سایر برنامه‌های پیام رسان با بروزرسانی‌های متعدد روز به روز بهتر شده و امکانات آن بیشتر می‌شود.

“رحمانی “معاون پرورشی و تربیت بدنی در این نشست با اشاره به اهمیت تولید محتوای الکترونیکی در دوران کرونا اظهار داشت: محتوای آموزشی یکی از بنیان‌های اساسی سیستم‌های آموزشی نوین و یکی از دستاورد‌های مهم فناوری الکترونیک می‌باشد که در همین راستا در شهرستان مهاباد نیز محتوا‌های خوبی توسط معلمان و دانش آموزان تولید شده که در کانال‌های کشوری نیز درج شده و بیشترین بازدید‌ها را داشته اند.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقه طراحی با موضوع یوم الله ۱۳ آبان، هفته کتاب و کتاب خوانی و همچنین مسابقه طراحی و ساخت کلیپ در شبکه شاد با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

مهاباد داراي ۲۴۰هزار نفر جمعيت و بیش از ۳۲۰ مدرسه شهري و روستايي دارد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۲-۱۳:۱۰/ش