حادثه آتش سوزی در یک مرغداری در مهاباد موجب تلف شدن ۶ هزار قطعه مرغ شد

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک واحد مرغداری در این شهرستان موجب تلف شدن ۶ هزار قطعه مرغ گوشتی شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی “با اعلام این خبر اظهار داشت:طی تماس تلفنی از سوی شهروندان  مبنی برآتش سوزی یک واحد مرغداری در روستای “توت آغاج” در بخش مرکزی مهاباد، نیرو‌های […]

حادثه آتش سوزی در یک مرغداری در مهاباد موجب تلف شدن 6 هزار قطعه مرغ شد

مهاباد/بالویز/مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک واحد مرغداری در این شهرستان موجب تلف شدن ۶ هزار قطعه مرغ گوشتی شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی “با اعلام این خبر اظهار داشت:طی تماس تلفنی از سوی شهروندان  مبنی برآتش سوزی یک واحد مرغداری در روستای “توت آغاج” در بخش مرکزی مهاباد، نیرو‌های سازمان بلافاصله عازم محل شدند.

“احمدی” افزود: آتش سوزی مذکور در یکی از سالن‌های مرغداری از هیتر‌ها شروع شده بود کە توسط نیرو‌های سازمان با استفاده از آب و کف طی یک ساعت مهار و از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد،تصریح کرد: این حادثه تلفات انسانی نداشت، ولی متاسفانه به علت دود گرفتگی سالن نزدیک به ۶ هزار قطعه مرغ تلف شدند و تعدادی از ادوات مرغداری نیز در آتش سوختند.

وی ادامه داد: ضروری است مالکان مرغداری‌ها سیستم‌های برقی و گرمایشی سالن‌های محل نگهداری طیور را کنترل و از تجهیزات غیرقابل اشتعال در سالن‌های مرغداری استفاده کنند.

“احمدی” اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه و استفاده از راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد. 

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۲-۰۸:۲۰/ش