خشت به خشت،آجر به آجر مدرسه

مهاباد/بالویز/نخستین مدرسه طرح آجر به آجر آذربایجان غربی در یکی از روستاهای محروم شهرستان مرزی سردشت با حضور مسولین شهرستانی خشت گذاری شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشت نخستین مدرسه در  اجرای طرح آجر به آجر آذربایجان غربی در یکی از روستاهای محروم سردشت گذاشته شد. عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه در روستای محروم […]

خشت به خشت،آجر به آجر مدرسه

مهاباد/بالویز/نخستین مدرسه طرح آجر به آجر آذربایجان غربی در یکی از روستاهای محروم شهرستان مرزی سردشت با حضور مسولین شهرستانی خشت گذاری شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“خشت نخستین مدرسه در  اجرای طرح آجر به آجر آذربایجان غربی در یکی از روستاهای محروم سردشت گذاشته شد.

عملیات ساخت مدرسه یک کلاسه در روستای محروم “گندکه” سردشت به عنوان نخستین مدرسه در قالب  طرح آجر به آجر که برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین و ساخت مدارس در آذربایجان غربی اجرا میشود،آغاز شد.

در این مراسم ، مسئولان به صورت نمادین به جای کلنگ زنی ، خشت گذاری کردند.

این مدرسه یک کلاسه در مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۶۵ متر مربع با اعتبار کلی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.

این مدرسه با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج حسین هناره ، ۲ میلیارد ریال ارقام خرد جمع آوری شده کمک های مردمی و اعتبارات دولتی ساخته می شود.

روستای گندکه از توابع بخش ربط در  ۱۶ کیلومتری سردشت واقع است.

به گزارش سایت خبری بالویز،یکی از اقدامات خیرین در راستای توسعه آموزشی ، ایجاد مکان آموزشی از جمله مدرسه در بخش مناطق روستایی است.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

این شهرستان دارای مرز خاکی با کشور عراق است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۲۰-۱۱:۱۰/پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)