بیش از ۲۰ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی پیرانشهر گفت:تماس با اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر در طول ۸ ماهه در سال ۹۹ بە مرز ۲۵ هزار رسید. به گزارش سرویس،پایگاه خبری بالویز” کاسیان زاده” با اشاره به برقراری بیش از ۲۵ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر در طول ۸ ماه سال جاری اظهار داشت: تعداد کل […]

بیش از 20 هزار تماس با اورژانس 115 پیرانشهر

مهاباد/بالویز/مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی پیرانشهر گفت:تماس با اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر در طول ۸ ماهه در سال ۹۹ بە مرز ۲۵ هزار رسید.

به گزارش سرویس،پایگاه خبری بالویز” کاسیان زاده” با اشاره به برقراری بیش از ۲۵ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ پیرانشهر در طول ۸ ماه سال جاری اظهار داشت: تعداد کل ماموریت های اورژانس ۱۱۵ که منجر به اعزام آمبولانس شده است ۲۸۵۵ مورد می باشد.

وی افزود: از مجموع دو هزار و هشتصد و پنجاه و پنج مورد ماموریت فوریت‌های پزشکی پیرانشهر در سال جاری ۹۰۸ مورد آن درمان سرپایی و ۱۸۳۴ مورد هم انتقال بیمار یا مصدوم به بیمارستان است که توسط اورژانس‌های ۱۱۵ شهرستان انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر بیان کرد: از مجموع ماموریت فوریت‌های پزشکی شهرستان در سال جاری ۴۶۳ مورد تصادفی و ۲۴۱۹ مورد هم بیماران غیر تصادفی بوده‌اند.

“کاسیان زادە” با بیان اینکه به منظور مقابله با کووید ۱۹ همچنین،۶ پایگاه اورژانس و مرکز پیام پیرانشهر (مجهز به هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ) نیز آماده خدمت رسانی می باشد، تصریح کرد:در این خصوص همچنین نحوه برخورد صحیح با بیماران مبتلا به ویروس کرونا به پرسنل اورژانس این شهرستان ابلاغ شده است و با توجه به شبانه روزی بودن مرکز پیام فوریتهای پزشکی نقش بسزایی در آموزش و ارتقای شهروند در مورد بیماری کرونا ایفا کرده اند.

” کاسیان زاده” ادامه داد: در طول ۸ ماهه ۴۵۶ ماموریت مختص به کووید ۱۹ توسط فوریت های پزشکی پیرانشهر  نیز به انجام  رسیده است به عبارت دیگر ۱۶ درصد ماموریت ها مربوط به کرونا می باشد.

“کاسیان زادە” در پایان از تلاشهای مستمر و ایثارگرانه تمامی مدافعان سلامت اورژانس ۱۱۵ شهرستان که تاکنون در این راه از زمان ابتلای شیوع ویروس کرونا با ابتلای ۱۵ نفر از پرسنل به بیماری کرونا و بدون هیچ چشم داشتی برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت مردم تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

شهرستان مرزی پیرانشهر یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۴-۱۷:۳۰/ج