آمار روزانە ابتلا بە ویروس کرونا در شهرستان اشنویە رو به کاهش است

مهاباد/بالویز/مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە گفت:طی چند روز گذشته تعداد موارد مثبت ابتلا به کوید۱۹ در شهرستان روند نزولی به خود گرفته است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” عبدالحسین زرزا “با اعلام این خبر افزود:طی چهار روز گذشته آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان از ۲۳ مورد به ۱۳ مورد کاهش […]

آمار روزانە ابتلا بە ویروس کرونا در شهرستان اشنویە رو به کاهش است

مهاباد/بالویز/مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە گفت:طی چند روز گذشته تعداد موارد مثبت ابتلا به کوید۱۹ در شهرستان روند نزولی به خود گرفته است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” عبدالحسین زرزا “با اعلام این خبر افزود:طی چهار روز گذشته آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان از ۲۳ مورد به ۱۳ مورد کاهش پیدا کرده که از این تعداد سه نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

مدیر شبکە بهداشت و درمان اشنویە اظهار داشت:از ۱ تا ۴ آذر تعداد ۳۵ تست کرونا در اشنویه از بیماران گرفته شده که ۲۳ مورد مثبت گزارش شده است.

” زرزا “تصریح کرد: بررسی آمار مبتلایان از لحاظ محل سکونت نشان می دهد که بیش از ۹۳ درصد مبتلایان ساکن شهر و ۷ درصد ساکن روستاها هستند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان در خصوص  آمار مبتلایان گفت: افزایش استفاده از ماسک توسط شهروندان و کاهش تجمعات و عدم حضور در مراسمات عزا و عروسی یکی از عوامل بسیار موثر بر کاهش آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان در چند روز گذشته است.

” زرزا” اعلام کرد: متاسفانه از آغاز اپیدمی کرونا در شهرستان اشنویه ۶۵ نفر (کرونا مثبت) جان خود را از دست داده اند که بیش از ۸۰% از این تعداد در آبان ماه سالجاری فوت کرده اند.

وی همچنین از شهروندان اشنویه درخواست کرد:برای کاهش این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی،پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و از حضور در مکان های شلوغ و دارای ازدحام خوداری نمایند.

شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۴-۱۲:۰۵/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)