بیش از ۱۶۰ واحد صنفی متخلف در ایلام پلمب شد

مهاباد/بالویز/فرمانده عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام،از پلمب ۱۶۲ واحد صنفی متخلف در استان ایلام در طول محدودیت کرونا خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” معروف بسطامی” در هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم و اعتمادسازی در بین آنها برای […]

بیش از 160 واحد صنفی متخلف در ایلام پلمب شد

مهاباد/بالویز/فرمانده عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در ایلام،از پلمب ۱۶۲ واحد صنفی متخلف در استان ایلام در طول محدودیت کرونا خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” معروف بسطامی” در هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم و اعتمادسازی در بین آنها برای اجرای طرح جامع محدودیت‌ها و اعمال تصمیمات و مصوبات ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی،بیان کرد:مصوبات ستاد و قرارگاه مبارزه با کرونا را در حکم قانون و لازم الاجرا است.

وی تصریح کرد:در زمینه تخطی از مصوبات، با متخلفان چه مدیران دستگاه‌های اجرایی و چه واحدهای صنفی و اقشار مختلف، برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

“بسطامی” اظهار کرد:کمک به اقشار آسیب پذیر در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری فرمانداران،سپاه، دانشگاه علوم پزشکی،هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در دستور کار استان قرار دارد و از امروز عملیاتی می‌شود.

“بسطامی” اضافه کرد:وضعیت رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در استان روند مناسبی دارد،باید رهاشدگی ایجاد نشود و مردم و مسئولان با جدیت بیشتر پای کار باشند.

“بسطامی” گفت:۵۱ درصد مبتلایان به کرونا در دورهمی های خانوادگی به کرونا مبتلا می‌شوند که این لزوم رعایت‌ها را دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد:تردد به بام ایلام و پارک جنگلی چغاسبز ممنوع است و با متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم با قاطعیت برخورد می‌شود.

معاون استاندار ایلام افزود:در اجرای طرح ممنوعیت ترددها،۳۱۶ خودرو متخلف در ورودی و خروجی شهرها اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی شدند.

وی اضافه کرد:همچنین ۶۵۰ خودرو هم در طرح ممنوعیت شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی در خاتمه از پلمب ۱۶۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان‌های استان خبر داد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۲/-۱۱:۲۰/منبع مهر/چ