واژگونی کامیون تریلی در محور بوکان مهاباد ۲ کشته بر جای گذاشت

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهابادگفت:واژگونی کامیون تریلی در محور بوکان مهاباد ۲ کشته بر جای گذاشت. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمن احمدی”اظهار داشت:ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ آذر ماه ۹۹ ، گزارشی مبنی بر تصادف در محور بوکان مهاباد به مرکز سازمان ارسال شد که بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی، […]

واژگونی کامیون تریلی در محور بوکان مهاباد ۲ کشته بر جای گذاشت

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهابادگفت:واژگونی کامیون تریلی در محور بوکان مهاباد ۲ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمن احمدی”اظهار داشت:ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ آذر ماه ۹۹ ، گزارشی مبنی بر تصادف در محور بوکان مهاباد به مرکز سازمان ارسال شد که بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی، به محل اعزام شدند.

رحمن احمدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد افزود:حادثه مذکور واژگونی کامیون تریلی در پیچ سردخانه مکریان در محور بوکان مهاباد و سقوط آن به پایین جاده بود

وی بیان کرد: متاسفانه دو نفر از سرنشینان آن در زیر کامیون در دم جان خود را از دست دادند.

احمدی با اشاره به اینکه این عملیات که در زیر بارش برف چهار ساعت طول کشید،عنوان کرد:در این عملیات،نیروهای سازمان با کمک چرثقیل تریلی را بلند کرده و با برش ماشین،جنازه ها را رهاسازی کردند و تحویل فوت بر دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهابادیاد آور شد:پس از انجام عملیات جاده توسط نیروهای امدادی این سازمان ایمن سازی شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،شهرستان مهاباد دارای محور های مواصلاتی (مهاباد – بوکان )،(مهاباد – میاندواب)،(مهاباد – ارومیه)،(مهاباد-پیرانشهر)،(مهاباد-سردشت)است،بیشتر این محورها به دلیل کوهستانی بودن برف گیرهستند و با توجه به داشتن پیچ های خطرناک رانندگی باید با احتیاط در این محورها صورت گیرد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۱-۱۱:۳۰/س