آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد برگزارشد

مهاباد/بالویز/آیین تکریم و معارفه معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری مهاباد برگزار شد. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ایرج شجاعی”اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ،نظام خدمت به مردم است و این انقلاب موجب از بین بردن شکاف بین دولت و ملت شد و امروز ملت و دولت […]

آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد برگزارشد

مهاباد/بالویز/آیین تکریم و معارفه معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ایرج شجاعی”اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ،نظام خدمت به مردم است و این انقلاب موجب از بین بردن شکاف بین دولت و ملت شد و امروز ملت و دولت در دایره این نظام برای اهداف جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

“شجاعی” با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف و توسعه شهرستان مشورت سر لوحه کاری بود،افزود:مشورت با روشنفکران،روحانیون،عشایر و خانواده های شهداء توانست در راه رسیدن به اهداف که همانا رضایت مندی مردم از انقلاب بود بسیار موثر واقع شد و حال از اینکه رضایت مندی مردم مهاباد از نظام رضایت بخش است من خرسندم .

وی همچنین ادامه داد:شهرستان مهاباد در قبال شهرهای دیگر استان قابل مقایسه نیست و از نظر رشد توسعه شهری و خدماتی ۱ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرحهای بهداشتی و عمرانی اعتبار تخصیص داده شده است که هم اکنون بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی،آبرسانی به روستاها،و ساخت بیمارستان تامین اجتماعی از موارد شاخص در این شهرستان می باشد.

“ایرج شجاعی”با اشاره به اینکه مهاباد از امنیت اجتماعی زیادی برخوردار است،گفت:داشتن ۷۸۵شهید،۷۲۵جانباز،۲۶۵نفر آزاده خود نشان از حضور این مردم در ادوار جنگ بوده است.

در این مراسم سرپرست فرمانداری جدید مهاباد،بیان کرد:شهرستان مهاباد با داشتن سابقه فرهنگی و انسانی می تواند الگوی مهمی برای کشور باشد.

“عارف خدرلو”عنوان کرد:تمام تلاش من،اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت به مردم این شهرستان است و به عنوان نماینده دولت و با همکاری و همدلی شیب توسعه شهرستان را افزایش خواهیم داد.

“خدرلو”گفتمان سازی،مشورت،رفع نابرابری،شفافیت،مشارکت عمومی مردم،و تقویت اطلاع رسانی و توجه به رسانه ها و استفاده از پتانسل نسل جوان از اقدامات خود در سمت فرمانداری بر شمرد .

در آیین تکریم و معارفه،از فرماندار سابق”ایرج شجاعی”با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی در دوران تصدی فرمانداری تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی فرمانداری توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری به “عارف خدر لو ” اهداء شد.

شهرستان مهابادیکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۱۰-۸:۰۰/د

 

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)