شهادت برای ملتی که پیروزی محسوب می شود،سعادت است

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:ملتی که شهادت برای وی یک پیروزی محسوب می شود،سعادت است و این هدیه پایان کار نیست بلکه آغاز یک حرکت است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی”اظهار داشت:امنیت امروز ایران مدیون دانشمندان ما در عرصه های علمی و نظامی است . “ماموستا امامی”افزود:استکبار و دشمنان اسلام در هر کجای جهان […]

شهادت برای ملتی که پیروزی محسوب می شود،سعادت است

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:ملتی که شهادت برای وی یک پیروزی محسوب می شود،سعادت است و این هدیه پایان کار نیست بلکه آغاز یک حرکت است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی”اظهار داشت:امنیت امروز ایران مدیون دانشمندان ما در عرصه های علمی و نظامی است .

“ماموستا امامی”افزود:استکبار و دشمنان اسلام در هر کجای جهان وقتی شاهد پیشرفت جهان اسلام بوده اند با هر دسیسه ای خواسته اند که در نطفه آن را خفه کنند،اما همیشه معادلات آنها به هم خورده است .

امام جمعه مهاباد با اشاره به شهادت دانشمند هسته ای عنوان کرد:ترورنه تنها تاثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه‌های علمی بدنبال خواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد:شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ایران توسط تروریست های کوردل،نشان از حقارت و زبونی دشمنان اسلام است.

“ماموستا امامی”گفت:مدعیان دروغین حقوق بشر که ادعای آنها چشم بی خردان را کور کرده و حرفی از این جنایت بزرگ نمی زنند کجا هستند،

“امامی”با اشاره به اینکه مشکل استکبار با اسلام داشتن استقلال است افزود:هر ایرانی برای رسیدن به آرمانهای والای نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده است و ترور دانشمندان ایرانی جوانان این مرز و بوم را در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن  برای جهاد علمی مصمم تر می کند.

تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه هفتم آذر با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند،در عملیاتی انتحاری و مسلحانه،دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار،فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

مهاباد/پایگاه خبری تحلیلی بالویز/۹۹/۰۹۱۰-۱۲:۳۰/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)