باشگاه های ورزشی دارای مجوز در مهاباد ،تسهیلات کرونایی دریافت می کنند

مهاباد/بالویز/مسئول امور باشگاه های ورزش و جوانان مهاباد گفت:باشگاههای ورزشی دارای مجوز در مهاباد تشکیل پرونده تسهیلات کرونایی اقدام کنند. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز،موسسان اماکن و باشگاه‌های ورزشی،مربیان و هیات‌های ورزشی دارای مجوز که در ایام کرونا خسارت دیده اند میتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند. بنا به مصوبه باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و […]

باشگاه های ورزشی دارای مجوز در مهاباد ،تسهیلات کرونایی دریافت می کنند

مهاباد/بالویز/مسئول امور باشگاه های ورزش و جوانان مهاباد گفت:باشگاههای ورزشی دارای مجوز در مهاباد تشکیل پرونده تسهیلات کرونایی اقدام کنند.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز،موسسان اماکن و باشگاه‌های ورزشی،مربیان و هیات‌های ورزشی دارای مجوز که در ایام کرونا خسارت دیده اند میتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

بنا به مصوبه باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و مدیران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تسهیلات کرونا به باشگاه‌های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند پرداخت می‌شود.

 موسسین باشگاه‌ها حداکثر روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۳و۴ آذر با مراجعه به واحد امور باشگاه‌های اداره ورزش و جوانان برای به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام و یا با شماره ۴۲۲۲۳۷۳۶ تماس بگیرند.

باشگاه های ورزشی به خاطر بالا بودن خطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی خسارات زیادی را به این صنف وارد کرده است.

باشگاه های ورزشی از زمان شیوع کرونا،خسارت‌های مالی را متحمل شدند و درآمد مالکان این باشگاه‌ها و مربیان ورزشی به شدت تنزل یافت.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که با جمعیت ۲۴۰ هزار نفر در جنوب این استان واقع شده است این شهرستان ،دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۴-۸:۴۵/س