مردم آذربایجان غربی در دوران محدودیت های کرونایی نگران وضعیت نان نباشند

مهاباد/بالویز/معاون استاندار آذربایجان غربی گفت:نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی آذرماه فعال هستند،مردم نگران وضعیت نان نباشند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی”با اشاره به فعالیت نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی آذرماه،اظهار داشت:ساعت کاری برخی از واحدها نیز برای ارائه خدمات بهتر بیش از پیش افزایش می‌یابد. ” […]

مردم آذربایجان غربی در دوران محدودیت های کرونایی نگران وضعیت نان نباشند

مهاباد/بالویز/معاون استاندار آذربایجان غربی گفت:نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی آذرماه فعال هستند،مردم نگران وضعیت نان نباشند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی”با اشاره به فعالیت نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی آذرماه،اظهار داشت:ساعت کاری برخی از واحدها نیز برای ارائه خدمات بهتر بیش از پیش افزایش می‌یابد.

” نادر صادقی”در جلسه کارگروه آرد و نان استان با تأکید بر ساماندهی و تعدیل قیمت نان و جلوگیری از چند نرخی شدن،اظهار داشت:ماهانه ۳۰ هزار تن آرد در سطح استان توزیع می‌شود که ۲۴ هزار تن از نوع یارانه‌ای یک و ۶ هزار تن از نوع یارانه‌ای دو است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی،خاطر نشان کرد:تمام نانوایی‌های استان در طول محدودیت‌های کرونایی که از یکم آذرماه آغاز می‌شود ارائه خدمات می‌کنند،همچنین برای آرامش خاطر مردم فعالیت این صنف،هیچ واحد نانوایی نباید تعطیل باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بحث تأمین آرد در شهرستان‌ها مشکلی وجود ندارد،تصریح کرد:فراوانی نانوایی‌ها در سطح آذربایجان غربی با توجه به جمعیت استان دو برابر میانگین کشوری است.

“صادقی” ضمن تأکید بر افزایش ساعت کاری برخی از واحدهای نانوایی عنوان کرد:۵۰ مورد از واحدها با ساعت کاری دو برابر و دریافت سهمیه بیشتر آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۲-۸:۴۰/ی