قطع برق در بیمارستان امام حسین(ع) بیجار موجب مرگ دو نفر بیمار شد

مهاباد/بالویز/دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص حادثه قطع برق در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار بر اثر فعالیت‌های عمرانی بیانه صادر کرد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز،در این بیان آمده است: به هنگام  گودبرداری از محل احداث بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در بیمارستان بیجار،کابل اصلی برق بیمارستان قطع شد و کلید برق اصلی و […]

قطع برق در بیمارستان امام حسین(ع) بیجار موجب مرگ دو نفر بیمار شد

مهاباد/بالویز/دانشگاه علوم پزشکی کردستان در خصوص حادثه قطع برق در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار بر اثر فعالیت‌های عمرانی بیانه صادر کرد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز،در این بیان آمده است: به هنگام  گودبرداری از محل احداث بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در بیمارستان بیجار،کابل اصلی برق بیمارستان قطع شد و کلید برق اصلی و همچنین کلید برق اضطراری آسیب دید.

حادثه مذکور ساعت ۱۵اتفاق افتاد و یک ساعت برق قطع بود،به گفته مسوولین و نیز حراست بیمارستان حدود ساعت ۱۶ اتصال مجدد برق انجام شد.

که در این میان فرماندار بیجار،مدیر شبکه بهداشت،مسوولین بخش‌های بیمارستان و رییس اداره برق با پیگیری سریع جهت اتصال برق اضطراری و مدیریت و کنترل وضعیت بیماران،تلاش‌های چشمگیری انجام دادند.

در  این فاصله زمانی خانمی ۸۰ ساله مبتلا به کرونا که در آی سی یو بستری، اینتوبه و تحت ونتیلاتور قرار داشت، متاسفانه فوت شد.

همزمان،یک بیمار دیگر هم بدلیل ترومای تصادف بستری بود فوت کرد، البته وی تحت دستگاه ونتیلاتور پرتابل قرار داشت و به گفته دانشگاه علوم پزشکی در اثنای قطعی برق دستگاه مذکور با باطری اضطراری فعالیت می‌کرد و دچار قطعی نشد. 

همزمان دانشگاه علوم پزشکی کوردستان ضمن تایید ضمنی موضوع، اعلام کرده: تمام توان خود را برای بررسی دقیق و فنی حادثه و شناسایی قصور و تقصیرات احتمالی بکار می‌گیرد و در صورت احراز تخلف و کوتاهی هر یک از عوامل دخیل در وقوع حادثه،بدون هیچ ملاحظه‌ای اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۹/۰۲-۱۲:۱۰/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)