توزیع کالاهای اساسی با نرخ دولتی در مهاباد آغاز شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صمت مهاباد،گفت:در راستای تعادل بازاروحمایت از مصرف کننده،کالا های اساسی با نرخ دولتی در این شهرستان آغاز شده است. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین”با اعلام این خبر افزود:توزیع ۱۴۰ تن برنج یارانه ای و مرغ منجمد از جمله کالاهای اساسی در مهاباد می باشد. رئیس اداره صمت مهاباد با اشاره به […]

توزیع کالاهای اساسی با نرخ دولتی در مهاباد آغاز شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صمت مهاباد،گفت:در راستای تعادل بازاروحمایت از مصرف کننده،کالا های اساسی با نرخ دولتی در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین”با اعلام این خبر افزود:توزیع ۱۴۰ تن برنج یارانه ای و مرغ منجمد از جمله کالاهای اساسی در مهاباد می باشد.

رئیس اداره صمت مهاباد با اشاره به اینکه توزیع برنج هندی در سطح شهرستان در حال توزیع است،اظهار داشت:۹۰تن برنج هندی با نرخ ۱۸هزارو پانصد تومان در مراکز توزیع در حال توزیع می باشد.

“جهین”افزود:روزانه ۴ تن مرغ منجمددر سطح مهاباد دربین همشهریان توزیع می شود که این اقلام در ۱۸ منطقه شهرستان با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد:با توجه به شیوع بیماری کرونا در زمان توزیع کالاهای اساسی شهروندان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

“جهین”یاد آور شد:شهروندان مهابادی می توانند، هر نوع شکایت در حصوص توزیع کالاهای اساسی،را از طریق سامانه ۱۲۴ به این اداره اعلام کنند.

شهرستان مهاباد با جمعیت ۲۴۰ هزار نفری در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است،این شهرستان نزدیک به ۷ هزار واحد صنفی فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بالویز،كالاهاي اساسي نياز روزمره مردم است و با توجه به توزیع این کالا در سطح شهرستان در چنین موقعیتی نظارت بیشتری  را  در نحوه پروتکل های بهداشتی می طلبد. 

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۹-۸:۴۰/پ