یک قلاده گرگ وارد منزل مسکونی در ارومیه شد

مهاباد/بالویز/مدیر سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه گفت:یک قلاده گرگ که در یکی از محله های ارومیه وارد منزل مسکونی شده بود زنده گیری شد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مهدی پور” اظهار داشت:یک قلاده گرگ در ارومیه وارد منزل مسکونی در خیابان حیدر بابا شهرک ارومیه شده بود. مدیر سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه با […]

یک قلاده گرگ وارد منزل مسکونی در ارومیه شد

مهاباد/بالویز/مدیر سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه گفت:یک قلاده گرگ که در یکی از محله های ارومیه وارد منزل مسکونی شده بود زنده گیری شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مهدی پور” اظهار داشت:یک قلاده گرگ در ارومیه وارد منزل مسکونی در خیابان حیدر بابا شهرک ارومیه شده بود.

مدیر سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه با اشاره به تماس های مکرر شهروندان مبنی بر مشاهده چندین قلاده گرگ در حاشیه شهر ارومیه و در مناطق انهر و خیابان حیدربابا، بیان داشت: با توجه به برقراری ۱۰ تماس از سوی شهروندان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و اکیپی با هماهنگی سامانه ۱۳۷ به منطقه اعزام شد.

“مهدی پور” افزود: با توجه به تماس شهروندان مبنی بر اینکه یکی از گرگ ها وارد حیاط خلوت منزلی مسکونی در خیابان حیدربابا یک شده، اکیپ های شهرداری سریعا به محل مراجعه و تدابیر لازمه جهت ایمنی ساکنین محل را در این خصوص اجرایی کردند.

مدیر سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه ادامه داد:با اطلاع به سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی و با توجه به مسئولیت آنها در قبال حیات وحش، محیط بانان آن سازمان جهت زنده گیری به محل دعوت شدند.

وی گفت: با هماهنگی اداره محیط زیست و ماموران سازمان آتش نشانی قلاده گرگ زنده گیری شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۸ -۱۶:۵۲/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)