آیا کووید ۱۹ نمره خود را در فضای مجازی کسب کرد؟

مهاباد/بالویز/فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شیوع کووید ۱۹ پر رونق تر از قبل در تار پود جامعه رسوخ کردند ، کرونا در این فضا صدر نشین شد. به قلم مدیر مسئول،رحیم بایزیدی به گزارش سرویس تحلیل،پایگاه خبری بالویز،کرونا موجب بر هم زدن معادلات جهان شد و بسیاری از مشاغل را تضعیف کرد و […]

مهاباد/بالویز/فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شیوع کووید ۱۹ پر رونق تر از قبل در تار پود جامعه رسوخ کردند ، کرونا در این فضا صدر نشین شد.

آیا کووید 19 نمره خود را در فضای مجازی کسب کرد؟

به قلم مدیر مسئول،رحیم بایزیدی

به گزارش سرویس تحلیل،پایگاه خبری بالویز،کرونا موجب بر هم زدن معادلات جهان شد و بسیاری از مشاغل را تضعیف کرد و در این راستا برای پایداری و جلوگیری از خسارت یک سری با مراجعه به فضای مجازی اقدام به در آمد زایی کردند.

وقتی محصول ناشناخته و جدیدی وارد عرصه یک کشور می شود همراه با هیجان است،پیام رسان های همچون” اس ام اس”مسنجر یاهو”به عنوان اولین پیام رسانها به عنوان یک محصول تکنولوژی وارد زندگی روزمره مردم شد.

ورود گوشی به دنیای انسان ها و استفاده از آن، راه را برای بشر باز کرد که تولید این محصول می تواند ارتباط بین آدمها را از نظر (صدا) به هم نزدیکتر کند،پس تولید کنندگان دنبال پیشرفت این وسیله ارتباطی شدند.

با پیشرفت گوشی موبایل این قابلیت اضافه شد که انسانها یکدیگر را در صفحه چند اینچی با هم احوال پرسی و یا اینکه موارد مسائل پیرامون خود را بررسی کنند.

امروزه با پیشرفت این دستگاه ارتباط جمعی این فرهنگ در بین مردم نهادینه شده است که می توان با این ابزار و نصب اپلیکشن ها در تامین اقتصاد خود و خانواده و حتی جامعه نقش داشت.

برنامه نویسی اپلیکشن های اقتصادی،راه اندازی سایت های کسب و کار،دسترسی ساده به این نوع نرم افزارها امروزه جایگاه خود را در بین مردم باز کرده است و توانسته نقش بسزایی در فرهنگ سازی داشته باشد.

شیوع بیماری کرونا در جهان موجب از هم جدا شدن انسانها شد به طوری که برای آنها فاصله تعریف کرد و جهان اقتصادی را متحول و ارتباطات را به صفحه چند اینچی گوشی ارجاع داد.

حال با نسل جدیدی از زندگی روبه هستیم که کرونا برای چند مدتی برای ما انسانها به ارمغان آورده است.

کرونا موجب شده است،درسها به صورت مجازی برگزار شود،خریدآنلاین باشد،احوال پرسی ها به وسیله مجازی صورت گیرد،مراسمات و جلسات در فضای مجازی برگزار شود،و …پس کرونا موجب انقلاب جدیدی در زندگی ما انسان ها شد .

ماحصل یک انقلاب جدید در زنگی که ارمغان کرونا به جهان بشریت است آیا می تواند جوابگوی نیازهای بشریت باشد و یا اینکه برای آن راه حلی دارد؟

با این تاخت و تازی که کرونا در جهان در پیش گرفته است ،انتظار دارد نمره چند از دست بشریت بگیرد؟

آیا پزشکان با کشف واکس می توانند کرونا را رفوزه کنند؟ به هر حال جواب هایی هستند که در آینده پی به آن خواهیم برد که چه کسی نمره کامل را از آن خود می کند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۷-۲۰:۱۰/س