کلاهبرداران میلیاردی سکه در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد گفت:کلاهبرداران حرفه ای میلیاردی سکه طلا پس از رصدو کسب دستورات قضایی در مهاباد دستگیر شدند.  به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:کلاهبرداران حرفه ای ۲۰۰ قطعه سکه طلا با ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان دستگیر شدند. “سرهنگ توحیدی”با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهاباد،در […]

کلاهبرداران میلیاردی سکه در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد گفت:کلاهبرداران حرفه ای میلیاردی سکه طلا پس از رصدو کسب دستورات قضایی در مهاباد دستگیر شدند. 

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”اظهار داشت:کلاهبرداران حرفه ای ۲۰۰ قطعه سکه طلا با ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان دستگیر شدند.

“سرهنگ توحیدی”با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهاباد،در پی رسیدگی به پرونده های نیابتی و شکایت شخصی از “تهران” که ۲۰۰ قطعه سکه طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری شده بود،پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی مهابادافزود:پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی برابر تحقیقات فنی و استعلامات تخصصی مشخص شد که متهم به طریق زیرکانه و فریب کارانه در شهرستان تهران با همدستی ۳ نفر اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد:با تلاش شبانه روزی همکاران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس پس از کسب دستورات قضایی لازم کلاهبرداران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در این رابطه ۴ نفر دستگیر و در اظهارات به بزه ارتکابی معترف، پس از تکمیل پرونده مقدماتی، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد همچنین ازجمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر در مهاباد خبر داد و عنوان کرد:در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه،با اجرای این طرح،ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی تعداد ۵۶ نفر معتاد متجاهر را در سه ماهه اخیر شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام نظامی شهرستان افزود: معتادان متجاهر جمع آوری شده جهت بازپروری تحویل کمپ های ترک اعتیاد شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ” با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر،مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۸/۲۲/۰۸:۴۰/پ